۵ پاسخ

وای منم دیگه خسته شدم

شربت خاکشیر تخم شربتی دانه چیا
خوردن روزی یکی قاشق زرشک
خوردن زیاد خرما
حرکت بشین پاشو تو خونه
پیاده روی روی بلوار ی پا روی بلوار ی پا پایین ازین بلوارایی ک ارتفاعشون کمه
رابطه بدون محافظت
سجده کردن
یا اینکه بشین روی دو زانو جارو دستی بکش خونه تو
بشین ب حالتی ک سر لگن تو حموم داری لباش میشوری اینا بهترین ورزشا هستن راه برو
ب پهلو چپ دراز بکش پاهای راستشو صاف بیار بالا 10 بار انجام بده
و برعکس
اگه ازین توپ گنده ها داری بشین روش بالا پایین کن فقط مواظب باش

دمنوش بابونه و زعفرون(زعفرونش در حد چندتا پر فقط،زیاد نه )
دمنوش گل ختمی
دمنوش گل گاوزبون
آناناس زیاد بخور،انقباضارو شروع میکنه
دیگه جونم برات بگه که زیاد پیاده روی و ورزش کن

ولی معاینه که میری همون تحریک میکنه برای شروع دردات
یموقع هم میبینی تا ۳ ۴ سانت باز میشی و درد نداری
ولی من از همون یک سانت دردم شروع شد🫠

گل مغربی بزار
رابطه بدون جلوگیری داشته باش و پیاده روی زیاااااد
بادمجون هم زیاد بخور که نرم شه دهانه رحمت

سوال های مرتبط

مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی