۱۳ پاسخ

من به تاریخ انتیم نزدیکتر بود ....ولی همون تاریخ نشد ی سه روز زوتر شد

عزیزم سونو قلب هم ندادی؟از سونو قلب حساب کن دقیقه

38هفته زایمان کردم من.طبق سونو نبود دکتررفتم برای معاینه گفت پنج سانت بازشده.شبم زایمان کردم.به این تاریخا نیست ببین دکترت کی ختم بارداری بهت میده.یااینکه وضعیت جنینت چطوره

38هفته ویک روز زایمان کردم نه طبق ان تی و نه پریودی. هشتم فروردین ان تی زده بود 24اسفند زایمان کردم.

البته بی درد رفتم با آمپول فشار

من که هنوز زایمان نکردم
طبیعی اصلا معلوم نمیکنه

تاریخ سونو طبق آنتی ۴۰ هفته کامل

با هیچکدام زودتر دنیا اومدپسرم
دخترم که الان باردارم نمیدونم

طبق تاریخ ان تی ۳۸هفته تموم شد زایمان کردم

بی درد ۴۱ هفته آمپول فشار

هیچ کدوم 😂😂 خودم رفت گفتم منو بزاون

با تاریخ انومالی

39 هفته و ۲روز زایمان کردم طبق انتی

سوال های مرتبط