۷ پاسخ

درد شدییییید پریودی ک دلم میخواست بمیییییییرم🤧🤧ولی اصلا نترس و نگران هیچی نباش
تماااااام دردایی ک داری با شنیدن صدای گریه هاش تموم میشه انگار از اول هیچ دردی نبوده😍

یکی مث من درد ، مث خواهرم کیسه آب پاره شد

دردای بگیر نگیر بعدش ک منظم میشد حالت مدفوع شدید داری

منم والا بدون هیچ دردی ۴۱ هفته بودم ک بستری شدم با فشار دردم گرفت دردشم مثل پریودی بود یکم شدیدتر بعدش اپیدورال کردم راحت بدون درر زایمان کردم این دومیم اپیدورال میکنم

بدون علائم رفتم و باامپول فشار زاییدم 🤣

دردی نداشتم فقط یه سرفه کردم لخته خون ازم اومد رفتم زایشگاه بستری شدم بعد پنج ساعت بچم ب دنیااومد

من هنوز فعلا بستریم. فقط درد میگرفت ول میکرد و شکمم سف میشد رفتم گفت دوسانتی

سوال های مرتبط