درد شدییییید پریودی ک دلم میخواست بمیییییییرم🤧🤧ولی اصلا نترس و نگران هیچی نباش
تماااااام دردایی ک داری با شنیدن صدای گریه هاش تموم میشه انگار از اول هیچ دردی نبوده😍
یکی مث من درد ، مث خواهرم کیسه آب پاره شد
دردای بگیر نگیر بعدش ک منظم میشد حالت مدفوع شدید داری
منم والا بدون هیچ دردی ۴۱ هفته بودم ک بستری شدم با فشار دردم گرفت دردشم مثل پریودی بود یکم شدیدتر بعدش اپیدورال کردم راحت بدون درر زایمان کردم این دومیم اپیدورال میکنم
بدون علائم رفتم و باامپول فشار زاییدم 🤣
دردی نداشتم فقط یه سرفه کردم لخته خون ازم اومد رفتم زایشگاه بستری شدم بعد پنج ساعت بچم ب دنیااومد
من هنوز فعلا بستریم. فقط درد میگرفت ول میکرد و شکمم سف میشد رفتم گفت دوسانتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.