۳ پاسخ

من خودم ب شخصه بیش فعالی رو قبول ندارم چون آدما با هم متفاوتند و اگه بچه ای هم ک بچگی نکنه و انرژیش رو تخلیه نکنه بعدا ب مشکل میخوره فقط ما باید سعی کنیم تو راه راست هدایتشون کنیم من خودم خدا رو شکر بچم هیچ علائمی نداره ک بگم بیش فعالی داره اما دیدم شاید یه سریا و واقعا مشکل مغزی دارن رو میشه گفت بیش فعال هستن

ببین بیش فعالی تا چه حد ما یه فامیل داشتیم دستشو میکرد پیریز وخیلی کارای دیگه که بدترینش آب جوب وخاک رو می‌خورد درحدی که همه میگفتن کثیفه بیش فعاله اما مامانش قبول نمی‌کرد آلات ۲۲ سالشه آنقدر ساکت واروم شده البته یکم شریشوداره والا الان همه بچه ها به قدری شیطونه بازیگوشی که نگو

تا جایی ک بدونم الان اکثر بچه ها بیش فعالن

سوال های مرتبط