۷ پاسخ

مامان نبات خانم سلام ابجی من قران میخونم برای خرج پسرم،،،به هر نی تی که دارید نذرسلامتی،فاتحه امواتتون میخایید براتون بخونم

برا شوهر منم نوشته بود روزی ۲تا فرتیل اید و اسپریژن یدونه ۳ماه بد خوردن اثر کرد الان چند شده فرتیل اید

که ماما در کیانپارس پارس خوبه ؟ برای ای یو ای

من کفتم برای شوهرم گاشت رحم برو

برا من روزی یدونه میخوره تا قبل خوردنش
۲۵ تعداد
حرکت رو به جلو ۸۸
درجا زنندش ۳
و مرده هاش ۹
برای تعدادش میخوره بیشتر شه ک نمیشه حس میکنم خستم خسته

شوهرم منم روزی سه فرتیل اید میخوره
تعداد ۳۰میلیون
سریع دو درصد
معمولی ۱۸درصد
کلی هم ۴۰٪

دکتر برای شوهر منم اسپریژن و ساشه آندروفرتی داده بود

سوال های مرتبط