مامانا دخترم فقط یه دندون در اورد 😕😕😕

۹ پاسخ

دختر من تازه دندون دراورده نزدیک ۱۱ ماهگی اونم کامل ن یه نیش کوچیک زده

عزیزم رادین 5 تا داره...
کلا از همه لحاظ جلو بود رشدش
ولی می‌گن خوب نیست دندون بچه زود در بیاد
هر چی دیر تر در بیاد محکم تره و بهتر
الان من‌ همه دندونام سالمه با وجود 2 تا بچه خدا رو شکر تا الان دندون پزشکی نرفتم و تو کل خانواده کل 7 تا خواهر برادریم
فقط منو خواهر کوچکترم دندونام ن سالمه که مادرم میگه ما دیر تر در کردیم
نگران نباش دندون چیزی که سر وقت خودش در میشه

پسر من همون یه دونه رو هم نداره🤣🤣🤣🤣

برای من همون یدونه هم نداره🫠

دختر من بعد یسالگی دندوناشو دراورد
اصلا مهم نباشه برات

مامانا دختر من اصلا دندون نداره🥲

دختر منم اینجور بود یکی پایین یکی بالا حالا یکی دیگه پایین😂

چی میشه ??

پسر منم ندارع اصلا

سوال های مرتبط

مامان زردآلو مامان زردآلو ۱۷ ماهگی
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان آریا🩵 مامان آریا🩵 ۸ ماهگی