۱۱ پاسخ

آلفا خیلی خوبه

لانبنا همون اولی عالیه عالی

stratadermعالیه

آلفا بگیر
قیمتشم مناسبه با بیمه هم حساب میشه

من رژودرم زدم و نتیجش خوب بود

فریدن

من بقیه رو نمیدونم اما این پمادی که خودت گفتی سیکالفیت خیلی عالیه واقعا نتیجه میبینی

ام کیو هم خوبه ولی رزالیا سیلیکونی هست پوشش بهتزی داره

چرا آلفا نمیگیری عالیه

رزالیا عالیه

بین اینا که گذاشتم کدومش بهتره؟

تصویر

سوال های مرتبط

مامان 💋لیان❤ مامان 💋لیان❤ ۴ سالگی