۷ پاسخ

پسر منم سه روزه پی پی داره ولی نمیکنه جیش هم تو خاب خیلی میکنه

کاشکی نمیگرفتم پوشکشو تا سه سالگی

من دلم میخواد ازین مرحله لفت بدم
امروز سه بار جیش کرد تو خودش
پیپی هم داره اصلا نمیکنهه😭
چیکار باید بکنم

ؤای حرف دل منو زدی الان اصلا ‌نمیگه‌خودم میبرم نبرم جیش میکنه

پسرفت صبر میخواد حوصله

بنظرم سخت ترین پروسه اس

من دو هفته اس شروع کردم اصلا نمیگه خودش نمبدونم چیکار کنم

سوال های مرتبط