عزیزم وقتی فرنی پخت تموم شد بزا سرد شه بعد یکمم موز له شده اضافه کن شیرین بشه بخوره
منم یه زمانی دقیقا عین شما بودم هیچی نمیخورد ولی از وقتی موز میزنم میخوره
یه کوچولو هم روغن زیتون میریزم که موز شکمشو سفت نکنه
من گلابی و سیب رو خیلیی میپزم مثل کمپوت میشه شیرین تر هم میشه بعد با یکم آبی که تو همون قابلمه هست خوب له میکنم میدم میخوره دخترم. هویج هم خوب بپز له کن با یکم شیرخشک یا شیرخودت قاطی کن . میتونی کره هم بزنی یکم . سیب زمینی هم همینطور. هرکدوم سه روز تا ۵ روز بده
من اصلا رقیق نمیکنم ولی کاملا نرم نرمش میکنم میخام مزه ی خودشون روبفهمه بچه سیب زمینی با کره اگه خاسی با شیر خشک یا شیر خودت باید بذاری از حرارت بیفته
موزو اووکادو
سیب و هویج
سیب و به
گلابی اینا خوبه
گلابی ، هویج ، سیب زمینی
هرکدوم رو باید سه روز تست بگیری
میتونی بخار پزشون کنی
بعد با شیر خودتون یا شیر خشک رقیق کنید
و یا تو همون فرنی بریزید
به مرور غلیظ تر کنید فرنی رو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.