۵ پاسخ

دارو نمیدی برای رفلاکسش؟

رفلاکس پنهان اکثرا بالا نمیاره پسر من داره بالا نمیاره فقط هی دهنش میاد برمیگرده اذیت میشه پسرم

آخ الان خوابیده ولی هی شیربرمیگرده تو گلوش بیدارمیشه.بمیرم براش

بالا اوردنش در روز چقد هست

از کجا میدونی رفلاکس پنهان داره
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۱۶ ماهگی