۸ پاسخ

من بردم دکتر پماد موپیروسین داد با اینکه چسبناکه ولی خیلی تاثیر داشت ،روزی دومرتبه میزدم و اینکه رنگ پوست صورتشم تیره شده بود کم کم روشن شد و سفید شد برگشت

حتما برو دکتر

حساسیت داره حتما دکتر ببر

الهی بگردم تروخدا ببرش دکتر اینجا سوال نکن

جوش نوزادیه. از هورمون های خودته که تو بدنش مونده. فقط هر رو. صورتشو با آب ولرم بشور، اصلا هم نذار شیر رو صورتش بمونه

ببرش دکتر گناه داره

حتما دکتر ببر

دکتر ببر

سوال های مرتبط

مامان 💙سه تا پسر💙 مامان 💙سه تا پسر💙 ۶ ماهگی
مامان ماهان‌و فرهان💙 مامان ماهان‌و فرهان💙 ۱۳ ماهگی
مامان ثنا
1404/11/30 مامان ثنا 1404/11/30 ۳ ماهگی