خانوما لای پای پسرم اینجوری شده چی بزنم خوب شه

تصویر
۷ پاسخ

روغن جامد بزن درجا جمعش میکنه

پماد بتامتازون تا ۴۸ ساعت بزن و کلوتریمازول و زینک رو قاطی کن با هم بزن تا یک هفته این قارچه

وقتی پاهاشو میشوری باید خوب خشک کنی بعدشم همون موقع پوشکش نکن بزار یکم هوا بخوره الانم اگه سودو کرم داری بزن قبل اینکه پوشکش کنی ولی در کل روزانه یکی دو ساعت بزار بدون پوشک باشه

برو‌ کرم یک دو سه ماستلا بگیر بزن بچه سوخته همه جاش بیشترم بازش بذار تا خوب بشه

کرم اردن بزن خیلی خوبه
زود درست میشه

دیر پوشکشو عوض میکنی

انگاری پوستش کنده شده باشه

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد روزهای ابتدایی تولد