۸ پاسخ

یا از دندونه یا دلدرد چیز دیگه ای نیس که نگران بشی

کمی استامینوفن بهش بده

عرق رازیانه بده عالیه

بیدار میشه اصلا بیرون نبر.همون تو اتاق و تاریکی بغلش کن بگو من هستم.یکم تکونش بده.بگو شششششششش...علی موقع هایی که دندون داره درمیاره اینطور میشه.گریه شدید.من اصلا بیرون نمیارم.شده نیم ساعتم موندم تا بخوابه

لا پاش نسوخته؟

پسر منم چن روز پیش اینجوری شده بود دو سه شب همش تو خواب جیغ میزد یا بیدار می‌شد مینشست گریه می‌کرد و بیقراری

احتمالا برای دل درده
دلش میپیچه بازگریه میکنه بهش گزمیچر بده
نداری نبات حل کن توی اب بده
استامینوفنم حتما بده

دندون دلدرد کابوس یکی از اینا
ایه الکرسی بخون براش

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی