۷ پاسخ

عزیزم میشع تجربت از پستونک بگی؟؟؟
نمبدونم بدم یا نه شبر خودم مبدم میترسم لاغر شه

٣٧/٥ به بالا تبه

نه عزیزم تب نیست

اوخ قربون موهاش😍😍😍

نه تب نداره
اینا علائمه دندونه

آریا هم اکثر وقتا اینجوری میشه

نه نداره

سوال های مرتبط