مامانا واسه آبریزش بینی پلارژین بهتر یا نئوتادین؟

۷ پاسخ

نئوتادین عالیه

سیتیریزین بده

نئوتادین

پلارژین من میدم خیلی خوبه

پلارژین برای سرفه اس
نئو تادین و سیتریزین برای آبریزش

پلارژین واسه سرماخوردگی و سرفه س
نئوتادین برا آبریزش بینی

سینریزین

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۵ ماهگی