هندوانه نفخ میاره برای بچه برای همین میگن مادری که شیر میده نخوره
تا بعداز 40ومت
تا وقتی شیر میدی
ن نخوری بهتره
خوردنش کم باشه ضرر نداره
مگه نباید خورد؟
والا من هر دو روز یدونه هندونه میخورم
چرا نباید خورد کی این چرتا رو میکه من ابجیم از قبل سزارینش خورد تا ۴۰ روز بعدش خنکیه برا زردی بچه هم خوبه
من هنوزم نمیخورم🙂
مگه نباید خورد 🤔🤔🤔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.