خانما تا کی هندوانه نباید خورد؟

۹ پاسخ

هندوانه نفخ میاره برای بچه برای همین میگن مادری که شیر میده نخوره

تا بعداز 40ومت

تا وقتی شیر میدی

ن نخوری بهتره
خوردنش کم باشه ضرر نداره

مگه نباید خورد؟

والا من هر دو روز یدونه هندونه میخورم

چرا نباید خورد کی این چرتا رو میکه من ابجیم از قبل سزارینش خورد تا ۴۰ روز بعدش خنکیه برا زردی بچه هم خوبه

من هنوزم نمیخورم🙂

مگه نباید خورد 🤔🤔🤔

سوال های مرتبط

مامان لنا🩷✨ مامان لنا🩷✨ ۱۴ ماهگی
مامان طاها مامان طاها ۱۴ ماهگی