۶ پاسخ

اره اب نخور در حد خیس کردن لبت بخور

باید 8ساعت ناشتا باشی ابم نباید بخوری

دکتر من گفت از ساعت 12به بعد چیزی نخور من ابم نخوردم

به من گفتن ۱۲ شب به بعد چیزی نخور چون تیروئید داشتم صبح فقط گفت در حد یه کوچولو قرصتو با آب بخور همین

ن گلم من ساعت ۲و نیم عصر بچم‌ دنیا اومد گفتند ساعت ۳نصفه شب ک سوند رو در میاریم ی سوپ کوچولو داده بودند گفتند بخور

همه چی بخور
الان که بیهوش نمیکنن
بی حس موضعی میکنن نیاز به ناشتایی نداره

سوال های مرتبط

مامان ویهان👶💋🩵 مامان ویهان👶💋🩵 ۸ ماهگی
مامان گوگول دختری مامان گوگول دختری ۱۲ ماهگی
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان 👑کیاشا👑 مامان 👑کیاشا👑 ۱۰ ماهگی