اره اب نخور در حد خیس کردن لبت بخور
باید 8ساعت ناشتا باشی ابم نباید بخوری
دکتر من گفت از ساعت 12به بعد چیزی نخور من ابم نخوردم
به من گفتن ۱۲ شب به بعد چیزی نخور چون تیروئید داشتم صبح فقط گفت در حد یه کوچولو قرصتو با آب بخور همین
ن گلم من ساعت ۲و نیم عصر بچم دنیا اومد گفتند ساعت ۳نصفه شب ک سوند رو در میاریم ی سوپ کوچولو داده بودند گفتند بخور
همه چی بخور
الان که بیهوش نمیکنن
بی حس موضعی میکنن نیاز به ناشتایی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.