خانما چرا شب قبل سزارین حتی آبم نباید بخور)؟

۴ پاسخ

بخاطر استفراغ زیر عمل میگن بخیه ها باز بشن یهو .ولی من یه ساعت قبل سزارین خوب خوردم هیچی نشد

وای من هر دقیقه گرسنم میشه چطوری چیزی نخورم 😐😐😐

من نمیدونستم الان فهمیدم

چون احتمال بزگشت به گلو زیاده باعث خفگی میشه

سوال های مرتبط

مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان 👑کیاشا👑 مامان 👑کیاشا👑 ۱۰ ماهگی