من ۳۶ و پنج زاییدم نرفت خداروشکر
۳۵ هفته دیدم دستگاه نرفته ۳۸ هفته دیدم دستگاه رفته
اره عزیزم باید سوزن ریه بزنی منم شیش تا زدم چون احتمال زیاد بچه زودتر وردارن
من درد دارم دکترم برا ۳۶هفته و۴روز وقت داده منم نگرانم 🥲🥲
من ۳۶ هفته زایمان کردم بچه م یه هفته س تو دستگاه س
ما بکی از فامیلامون 36 هفته زایمان کرد بچه دستگاه نرفت
حتی دستگاهم نره بیاری خونه بعد چند روز عفونتی چیزی میکنه باز برمیگردی بیمارستان
نه متاسفانه
اگه آمپولا ریه رو زده باشه اره امکان داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.