خانما پی پی پسرم ببخشید یکم بو گرفته دلیلی داره بنظرتون؟؟

۲ پاسخ

بخاطر اینکه لثه سفت میکنه هست اصلا به تغذیه ربطی نداره

اگه با شیر خودت تغذیه میشه
بخاطر همینه تغذیه اتو درست کنی بو نمیده

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی