۱۳ پاسخ

نیمه دوم ۱۳۹۹ امسال مهر پیش دو هستن ، پسر منم آبان ۹۹ هست پیش دو باید ثبت نامش کنم امسال

پسر من اسفند ۹۹ باید بره پیش ۲؟

وقتی دی ماهی هست یعنی قبل عید ۵ سالش تموم شده الان ۵ و ۴ ماهش شده میره پیش ۲

بله پیش ۲, بری مدرسه هم برات محاسبه می کنند

پیش۲ عزیزم‌ میشه

پسر من ۵دی ۹۹

همسن دختر منه امسال پیش ۲ میرن انشالله

سلام عزیزم منم تازه متوجه شدم باید بره پیش دو .خیلی استرس دارم از اینکه به محیط عادت میکنه یا نه آخه جایی نمونده تا الان

اینو تو کانال پیش دبستانی گذاشته بودن

تصویر

پسرمن پاییز ۹۹.امسال میره پیش۲

وای انقد هر کی یه چی میگه بخدا هنگم دخترم متولد آخر آبان ۹۹ هستش پیام دادن بیار سنجش گفتم حتما اشتباه شده اول دبستان سنجش داره دوباره یکی گفت نه نداره یکی گقت چرا داره پیش۲ محل ما سنجش میخواد و از این حرفا.....خلاصه بردمش سنجش قبول شد گفتن واکسن ۶ سالگیشم بزنه همه چیش تکمیله الان نمیدونم پیش ۲ باید بره یا اول

پسرم پاییز ۹۹ هست
مهر میره پیش ۲

باید پیش دوثبت نام کنه

سوال های مرتبط