سلام خوبین
اسم دختر دلای خوبه بنظرتون؟

۸ پاسخ

ن خوب نیست🙁🫣

ببخشید نه

نه راستش

یخورده تلفظش سخته

دلین هم قشنگه

عالیه بسیار زیبا و خوش اهنگ

قشنگه یذره سخته از نظر آوا دلانا هم قشنگه

دلا قشنگتره
دلای تلفظش سخته

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهلین و هایلین مامان ماهلین و هایلین ۶ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی روزهای ابتدایی تولد