سلام خوبین؟
اسم دختر کدوم قشنگ تره؟ آوا _ یکتا _ ستاره ؟

۱۳ پاسخ

آوا اون دوتا یکم قدیمی شدن دیگه

آوا🫰

منم اگر دختر بشه ستاره میخوایم بذاریم

آوا قشنگتره

آوا

آوا🫶

آوا.

آوا و یکتا

آوا😊

تو دلیتون دختره😍

یکتا خیلی قشنگ
ولی باز خودت هرکدام ب دلت بذار

آوا.

آوا

سوال های مرتبط

مامان ماهلین♡دلوین🦋 مامان ماهلین♡دلوین🦋 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🩷آوا👼🏻🎀 مامان 🩷آوا👼🏻🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهرسا سادات مامان مهرسا سادات هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان آسمان🌫 مامان آسمان🌫 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد