سلام مامانا اسم نفس قشنگتر یا آوا
اسم دختر قشنگ بگید

۷ پاسخ

دلبر دلوین

نفس قشنگه اما بزرگ بشه تو دانشگاه هر پسری میگه نفس نفسم بیا خوب نیست
آوا بهتره

آوا..

نفس.

آوا.

نفس نه قشنگ نی آوا 😍

نفس
به فامیلی هم دقت کن که کدومش قشنگ تر میشه 🤍

سوال های مرتبط

مامان لنا🥰 مامان لنا🥰 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نفس و تو دلی مامان نفس و تو دلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی