سلام خانوما
اسم روژان قشنگ تره یا آوا ؟

۱۴ پاسخ

آوا خیییلی قشنگه

بنظر من آوا

دوتاش قشنگه واقعا.. همسرت ببین نظرش چیه.. روژان میتونه به اسم پسرت بیاد

اوا بنظرم

آوا🌱

هردوش قشنگه

آوا

اسم پسرم کوروش
به نظرتون کدوم قشنگه ؟

هر دو قشنگه

آوا

روژان

آوا قشنگه

بنظرم آوا

روژان

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق 🐣 مامان فندق 🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته نوزدهم بارداری
مامان ماهلین♡دلوین🦋 مامان ماهلین♡دلوین🦋 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🩷آوا👼🏻🎀 مامان 🩷آوا👼🏻🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هاناجون مامان هاناجون روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدمهدی‌ومهیار مامان محمدمهدی‌ومهیار هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 هفته هجدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد