بین اسم رز آرام آوا موندم کدوم قشنگ تره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟🩷😍

تصویر
۲۱ پاسخ

آوا بهتره

🌹 رز

آرام زیاد جالب نیست مثلا همش تو حرفامون میگم آرام به خاطر اون

رز.

اینجا هم ۹۰ درصد گفتن آوا 😍

من خودم آوا گذاشتم 😍🥰

آوا جدید تره

آوا،من خودم آوا رو انتخاب کردم🥹

ولی منطقه ی ما بیشتر اسم آرام رو پسر میزارن

آوا قشنگتره

رز خیلی قشنگه

رُزا قشنگه

آرام رز

یکی از انتخاب های خودم برای روزی که دختردار بشم آرام هست

همشون نازن نمیشه انتخاب کرد🤭

آوا

آوا.

رز خیلی زیبا و خاص تره

آوا.

آوا بین این اسما قشنگتره

رز دوس دارم

همشون خیلیی اسم های قشنگین
من بینشون آوا رو خیلی دوس دارم😍

سوال های مرتبط

مامان ماهلین♡دلوین🦋 مامان ماهلین♡دلوین🦋 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نیلا☘️🐥🥕 مامان نیلا☘️🐥🥕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته نوزدهم بارداری
مامان لنا گلی🩷 مامان لنا گلی🩷 ۶ ماهگی