آوا بهتره
🌹 رز
آرام زیاد جالب نیست مثلا همش تو حرفامون میگم آرام به خاطر اون
رز.
اینجا هم ۹۰ درصد گفتن آوا 😍
من خودم آوا گذاشتم 😍🥰
آوا جدید تره
آوا،من خودم آوا رو انتخاب کردم🥹
ولی منطقه ی ما بیشتر اسم آرام رو پسر میزارن
آوا قشنگتره
رز خیلی قشنگه
رُزا قشنگه
آرام رز
یکی از انتخاب های خودم برای روزی که دختردار بشم آرام هست
همشون نازن نمیشه انتخاب کرد🤭
آوا
آوا.
رز خیلی زیبا و خاص تره
آوا.
آوا بین این اسما قشنگتره
رز دوس دارم
همشون خیلیی اسم های قشنگین
من بینشون آوا رو خیلی دوس دارم😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.