۵ پاسخ

من نمک و با چایی ولرم قاطی میکنم چند بار قرقره میکنم بعد تموم دندونامو‌مسواک‌میزنم دوتا قرص میخورم زودی خوب میشه

ژل بی حس کننده
شیاف دیکلوفناک
من هم دندان دردم
😩

نمک بریز

میخک بزا. روش

نوافن یا همون قرص سه کاره

سوال های مرتبط