۶ پاسخ

طبق 3200 خوب پیش رفته نرماله طبق 3700 عزیزم باید 5700تا6کیلو میشد

چرا رفت دستگاه؟
چن هفته بود مگه؟

اره کاملا نرمال و خوبه👌🏻

اره خداروشکر خوبه عزیزم ناراحت نباش😊

من شیرخودمو میدم میترسم وزن نگیرع

ارع خوبه شیر خودتو میدی یا شیرخشک

سوال های مرتبط