مامانا بچم یبوست شده چیکار کنم

۹ پاسخ

شیاف کلیسیرین

قطره بی بی کر اب رو اتیششش
هر دوازده ساعت 5قطره

شکمش با روغن زیتون جهت عقربه های ساعت ماساژ بده یا میتونی یکم مقعده اش با روغن زیتون چرب کنی

رازیانه بانبات دم کن بده بهش بعدچندساعت معدشو میشوره درست میشه

یکم کره بزار دهنش میک بزنه بره روده هاشو نرم کنه

حتما بهشون بدید بخورند منم برا نینی ت راهیم گرفتم ک برا درست کنم عالیه خیلی خوبه از عطاری ها بگیرید تا دو سالگی میشه بهشون داد هر وقت یبوست دارن

فلوس از عطاری بگیر چوب بیرون شو در بیار لایه نازک داخل شو در بیارید با آب سه ت چهار قاشق آب بزارید بجوشه بعد نبات بندازید داخلش بهتر خوردش کنید نبا تو به ک قاشق غذا خوری جرعه جرعه بهشون بدید مامانا های عزیز تا بخورند ب قطره چکان ما برای نوزاد تازه متولد شده ت ۲۴ ساعت اول یا ۴۸ ساعت اول دیگه همه اشغال ها رو میدم بیرون راحت میشن را آخر عمر شو یبوست نمیشن

خودمم شدم 4روزه😐💔البته من غذای درست و حسابی نمیخورم

بچه منم شده

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان ۱ ماهگی
مامان امیر ابوالفضل مامان امیر ابوالفضل ۴ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱۴ ماهگی
مامان آنیل مامان آنیل ۱۵ ماهگی
مامان سامیار.مهرسام🩵 مامان سامیار.مهرسام🩵 ۱۱ ماهگی
مامان نور چشمی مامان نور چشمی ۸ ماهگی
مامان آلاء مامان آلاء ۱۱ ماهگی