۵ پاسخ

عزیزم بچه با بچه فرق داره اصلا مقایسه نکن خوبه وزنش دختر بچه ها ظریفن دیگه

تو یکماه؟؟؟ ماشالله. تو ۶ ماهگی باید بشه ۲ برابر وزن تولد. بچه تو یکماه انقد شده.

بچه من ۵۴ روزشه ۴۸۰۰

پنج و هشتصدو پنجاه شد مراقبت دوماهگیش

اره قشنگم
من شیرخشکی هست دوماه دوروزشه یکم بیشتر از دختر نازته❤️

سوال های مرتبط

مامان رایان 😍و رادمهر مامان رایان 😍و رادمهر ۳ ماهگی