منم تازه زایمان کردم وزن پسرم ۲۶۰۰ بود به دنیا اومد خیلی کوچولوعه خیلی میترسم
میترسم چیزیش بشه خودمم که اصلا شیر ندارم همش داریم بهش شیر خشک میدیم شما اذیت نشدین باهاش؟؟
بابت وزنش چیکار کردین؟؟
۴۸ روزگی بچم ۶۵۰۰ وزن تولد هم۳۵۰۰ به نظرم عالیه عزیزم
۳۳۰۰
۲ ماهگی ۴۷۰۰🥲🥲
عالی بود
بچم ۲۹۰۰ بود دوماهگی ۵۵۰۰
۵ کیلو بود دخترم وزن تولدش ۳۲۰۰
پسرم
۳۸۰۰
۵۳۰۰
پسر من ۵۴۰۰
آره خیلی خوبه دختر من تو دوماهو هفت روزگی ۵۹۰۰بود وزن تولدشم ۳۱۷۰
عالی بود وزن گیریش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.