سلام گلم . چجوری ثبت نام کنیم برای این طرح ؟
برا ما که نریختن
آره برا ما هم ریختن
سلام من ۳ قلو دارم اما برای ما نریختن
هرماه میخوان بدن یا فقط همین یکباره؟؟؟
برای ماهنوز نریختن
تا دهک چند میریزن ؟؟
پیامکمیاد برای سرپرست خانواده که شارژ شده. خودتونم میتونید با کدستاره ۵۰۰ ستاره ۱۴۶۳مربع استعلام بگیرید
بله برای ما ریختن استعلام بگیرید
چرا من نگرفتم پس
آره برای ما هم ریختن
برای ما هم ریختن
برای ما ریختن این همون طرح یسنا هست ولی ۱۵۰۰اومده برای همه دوقلو ها زیر دوسال
اره ریختن براما
برنامه بله استعلام کالابرگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.