۹ پاسخ

من ۵ماه ویه هفته بود شرو کردم

نه بابا زیاد هم هست

سلام عزیزم تو بله یه گروه زدم،بهم پیام بده عضوت کنم
@atefeh6731

من پنج ماه و ده روز شروع کردم همچنان یه وعده می دم😅

درخواستاتو نگا نمیکنی🫡😂

5ماهگی دو وعده خیلیه
6ماهگی2
7ماهگی3
دمتر گفت

تا 9ماهگی دو وعده،شیر مهم تره اینو دکتر پسرم گفت

بستگی داره ب میلش بعضی روزا ۳وعده میخوره بعضی روزا۲وعده بعضی روزام هرچی درست کنم لب نمیزنه فقط شیرمیخوره

ن بابا چخبره س وعده برا بچه 5 ماهه . من الانم ک ۷ ماهشه روزی یه وعده میدم فشار میاد ب معدشون

سوال های مرتبط