۱۵ پاسخ

توخونس

من که از اول سیسمونی تو اتاقش بود و سوارش میکردیم اللنم خیلی دوسش داره هرچیزی رو که داره رو دراختیار بچت بذار یادش بده چجور استفاده کنه ... ببین چی دوسداره

دختر من قبلا پاهاش نمی‌رسید خوب رکاب بزنه تا امسال تو خونه بود الانم چون حیاط نداریم خونه اس بازی میکنه ولی وقتی میریم براش می‌بریم ک تو کوچه یا پارک بازی کنه

تو پارکینگ گزاشتم

الان بلده
ولی اندازه بچه شما بود نیم پا میزد
همش هم میبردمش میگفتم پا بزن یاد بگیری
الان که یاد گرفته دوس نداره ببرتش بیرون ماشینشو میبره🤣

من جدیدا بردم پایین میبرمش یه دوری میزنم بیرون

خوب باید بازی کنه تا یاد بگیره دیگه پسر منم اوایل بلد نبود ولی همش تو حیاط و پارک بردم بازی میکرد تا یاد گرفت

کی یاد میگیرن ؟
پسر منم بلد نیست پا بزنه

داخل خونه .چند بار بردم خیابون .زیر کمکی بالشت بزار بزار چرخ عقب بیاد بالا ببعد بگو رکاب بزنه بزار اول حرکت توی ذهنش بشینه

منم تو خونه گذاشتم راحت رکاب میزنه

تو خونست هر روز میشینه کلی معطل میشه باهاش کم کم هم پیشرفت کرده یاد گرفته 😍😍😍😍

خونه یک گوشه داره خاک می خوره فعلا چون بلد نیست اصلا رکاب بزنه..

من برای تولد یکسالگیش گرفته بودم تو خونه بوداول ک خیلی کوچولو بود بعد کم کم را رفت بلد نبود اینقدر میشست پا میزد نمیتونست تا الان قشنگ بلده رکاب بزنه
بزار تو خونه قشنگ یاد میگیره کم کم

توخونه گاهی دورمیزنه

تو خونه با ۳چرخه بازی میکنه

سوال های مرتبط