مبارکش باشه انشالله سبک باشه ما باید 5 خرداد ببریم چون 29 اسفند نزدیم موند واسه 5 فروردین
قد و وزنش چطور بود
عزیزممممم مبارکهههه ❣️
منم دیروز زدم
مبارک باشه مام اموز واکسن ۶ ماهگی زدیم😥برای شما قد و وزنش چطور بود؟؟
عای قلبم 🥲انشالله سبک باشه براش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.