۵ پاسخ

مبارکش باشه انشالله سبک باشه ما باید 5 خرداد ببریم چون 29 اسفند نزدیم موند واسه 5 فروردین
قد و وزنش چطور بود

عزیزممممم مبارکهههه ❣️

منم دیروز زدم

مبارک باشه مام اموز واکسن ۶ ماهگی زدیم😥برای شما قد و وزنش چطور بود؟؟

عای قلبم 🥲انشالله سبک باشه براش

سوال های مرتبط

مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 ۹ ماهگی
مامان نیهاد مامان نیهاد ۱۶ ماهگی