سلام جواب ازمایشمو.وضعیتم چطوره؟؟؟

تصویر
۳ پاسخ

پریود نبودی رفتی آزمایش دادی؟؟؟

تو ادرارت یکم خون و یکم پروتئین دیده شده،یه کم کمخونی که ماها خانوما اکثرا داریمش،یه کوچولو انزیم کبدت بالاس،کبد چرب نداری؟انتی بادیت هم بالاس واسه هپاتیت که ینی بدنت در برابرش ایمنی داره

اینم صفحه دوم

تصویر

سوال های مرتبط

زهرا زهرا قصد بارداری
مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد
🐣🎀fari 🐣🎀fari قصد بارداری
ناهید ناهید قصد بارداری
مامان معجزه خداوند🍃❤️ مامان معجزه خداوند🍃❤️ ۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ ماهگی
مامان معجزه خداوند🍃❤️ مامان معجزه خداوند🍃❤️ ۱ ماهگی
مامان آینده🥹🫀 مامان آینده🥹🫀 قصد بارداری
مامان اینده مامان اینده هفته هفتم بارداری
مسدود شدم😐 مسدود شدم😐 قصد بارداری
❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️ قصد بارداری