سلام دخترا جواب آزمایش تیروئید چطوره

تصویر
۶ پاسخ

دوباره برو دکتر ،تیروئیدت نرمال نیست ،دکتر دز دارو رو برات تغییر میده

سلام دوستان من دوباره امروز آزمایش دادم میگه خفیف مثبت شده چیکا باید بکنم کسی اینجوری بوده

بالاست
برو متخصص غدد بهت دارو بده
نرمالش زیر ۵
اگر قصد بارداری داری زیر ۲ و نیم باید برسه

قبلاً دارو بهم داد دکتر نخوردم کامل الان دوباره شروع کنم مشکل نداره

یکم بالاس باید تا ۵بشه هفته

بالاس عزیزم

سوال های مرتبط

مامان عزیزدلم مامان عزیزدلم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان حلماکوچولو❤️🎀 مامان حلماکوچولو❤️🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهیار مامان مهیار هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان تودلیم مامان مامان تودلیم هفته شانزدهم بارداری
زهرا زهرا قصد بارداری
مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد
🐣🎀fari 🐣🎀fari قصد بارداری
ناهید ناهید قصد بارداری
مامان آینده🥹🫀 مامان آینده🥹🫀 قصد بارداری