دوباره برو دکتر ،تیروئیدت نرمال نیست ،دکتر دز دارو رو برات تغییر میده
سلام دوستان من دوباره امروز آزمایش دادم میگه خفیف مثبت شده چیکا باید بکنم کسی اینجوری بوده
بالاست
برو متخصص غدد بهت دارو بده
نرمالش زیر ۵
اگر قصد بارداری داری زیر ۲ و نیم باید برسه
قبلاً دارو بهم داد دکتر نخوردم کامل الان دوباره شروع کنم مشکل نداره
یکم بالاس باید تا ۵بشه هفته
بالاس عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.