۸ پاسخ

منم تیروعید دارم6/1 خیلی بالاس

کم کاری هستش همین باعث ناباروری میشه منم خودم رفتم داروخانه لوتیروکسین 50 خریدم تا یک ماه صبح ناشتا هرروز به غیراز جمعه ها خوردم بعد ماه بعد هفته ای یکی کردم اومد پایین

اگر بتونید هر 3ماه بیاین مشهد دکتر سید مرتضی تقوی عالی فوق تخصص غدد هست

کم کاری تیروئید، اما بازهم با دکتر غدد هماهنگ کنید بدون تجویز قرص نخورید

کم کاره
برای من 3/18بود گفت لب مرزیه دوباره تکرار کن بیا اگه اوکی نبود قرص بدم
یه ساعت قبل از آزمایش بیدار باش
و شب زود بخواب
برای تکرارش

خیلی ممنونم از همه تون

کم کار باید دارو بخوری کنترل بشه

رو به کم کاری هست

سوال های مرتبط

مامان آیسان مامان آیسان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شاهان💙🐦🌈 مامان شاهان💙🐦🌈 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان فسقلی مامان مامان فسقلی هفته هفتم بارداری
مامان حلماکوچولو❤️🎀 مامان حلماکوچولو❤️🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان تودلیم مامان مامان تودلیم هفته شانزدهم بارداری
مامان مهیار مامان مهیار هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا🐣 مامان معجزه خدا🐣 هفته سیزدهم بارداری