خانما جواب اینارو یکی‌ بلدهه آزمایش تیرویید....

تصویر
۳ پاسخ

قند خونت خوبه
کمبود ذخیره آهن خفیف داری
هموگولوبین خوبه اما بهتره بالاتر باشه
اندازه گلبول ها طبیعیه
پایینه MCH و MCHC
علائم اولیه کمبود آهنه
تیروئیدت نرماله البته تو بارداری باید نهایت ۲ و نیم باشه ولی اینم خوبه
ویتامین د پایینه باید بین ۴۰ تا ۶۰ باشه اینجا ۲۷

قند لب مرزه.
تیروئید خوبه.
ویتامین د۳ پایینه

تیرویید نرماله عزیزم..فقط ویتامین d تون ی مقدار پایینه..البته خوبه ولی کافی نیست رنجش

سوال های مرتبط

مامان مامان تودلیم مامان مامان تودلیم هفته شانزدهم بارداری