خانما یه نگاه به جواب ازمایش من میکنین ببینین تیروئید دارم؟

تصویر
۵ پاسخ

نه نداری خوبه

اوکیه تیروئیدت از من ۹ دارو مصرف میکنم

ن بابا خوبی زیر یک وبالا ۵ بد باید دارو مصرف بشه

امه چیزت خوبه نگران نباش

بفرست برا هوش مصنوعی قشنگ برات تفسیر میکنه

سوال های مرتبط

مامان حلماکوچولو❤️🎀 مامان حلماکوچولو❤️🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا🐣 مامان معجزه خدا🐣 هفته سیزدهم بارداری