سلام جواب این آزمایش چطوره

تصویر
۶ پاسخ

تیروئیدت لب مرز.باید حداقل۲باشه.حتما برو دکتر غدد چون تاثیر داره رو بارداری.احتمالا یا رژیم غذایی میده بت یا قرص میده یه مدت تا نرمال شه

سلام منم تیروئید دارم جواب آزمایش تو خوب وکنترول شدست

اگه بارداری تیرویید بالاست
اگه باردار نیست اوکیه

یکم بالاس تیروئیدت

هر دو تا خوبه

تروئیدت خوبه

سوال های مرتبط

زهرا زهرا قصد بارداری
مامان عزیزدلم مامان عزیزدلم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد
ناهید ناهید قصد بارداری
مامان آینده🥹🫀 مامان آینده🥹🫀 قصد بارداری
مامان تو دلی🥹😍 مامان تو دلی🥹😍 هفته پانزدهم بارداری
مسدود شدم😐 مسدود شدم😐 قصد بارداری
مامان تو دلیم🥹 مامان تو دلیم🥹 هفته بیست‌وششم بارداری