۱۴ پاسخ

چون تیتر ندادی عددش کم بوده زده منفی یابد تیتر میدادی

عزیزم من ۳تا بی بی چک زدم مثبت بود رفتم ازمایش منفی بود

واای تورو خدا چه بد شده بی بی چکا من ناامید شدم😢

تیتر بتا دادی عددش چند بود؟

شاید زود رفتی کاش منتظر میموندی پررنگ بشه

عزیزم زود رفتی یک هفته دیگه تست بزن پررنگ شد برو آزمایش

عزیزم به بی بی چک هیچوقت امیدوارنباش من این تستم شدبعد۲۰روزتاخیر پریودشدم اونم چ وضعی😓

تصویر

منم اینجوری شودم

باید هفت روز تاخیری میرفتی

شاید زودرفتی عزیزم خداروشکر پریود نشدی صبرکن چند روز دیگ برو نشون میده

چند روز تاخیر داری؟؟

زود رفتی گلم صبر کن چند روز دیگ برو
خواهر من از این خیلی پر رنگ تر بود ازمایشش نشون نمیداد با سونو واژینال ساک مشخص شد

دارو چیزی مصرف کردی؟

شاید زود رفتی

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته هفتم بارداری
مامان معجزه ی من🩷 مامان معجزه ی من🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری