یا ۶۰ تا درست کن یا ۹۰ تا ۸۰ تا اشتباهه
هر سی تا یه پیمونه است کم یا زیاد بشه شکم بچه دچار مشکل میشه
هر ۳۰ تا یدونه پیمانه خود شیر خشک بعد برا شیر خشک این شیشه ها مناسب نیست عزیزم شیشه باید بزرگ تر بگیری ک درجه هاش هم هر ۳۰ سی سی باشه ک شیر خشک حل بشه و بدونی چقدر باید شیر خشک بریزی
عزیزم برای نوزاد شما خیلی زیاده ۳۰ سی سی درس کن با یک پیمانه شیر هردوساعت بدید اگ شیرخشک میخوره کلا
روی جعبه شیرخشکم نوشته چقد بدی
شیشه شیر دکتر بروان ضدنفخ و کولیک براش بگیرید بهتره
۶۰ دوپیمانه شیر خشک ۹۰ ۳پیمانه
هر ۳۰ تا آب یک پیمانه(پیمانه:قاشق خود شیر خشک)
مثلا اگه ۶۰ تا آب میریزی باید دو قاشق شیرخشک بریزی
بعدم بعضیا از این شیشه های ایرانی درجه هاش اشتباس
هر ۳۰ تایی یه پیمونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.