۵ پاسخ

من دبل کش بعد از جراحی میبندم یعنی دکترم اینو گفت

فقط گن ساعت شنی

دکتر من گن بعد از سزارین ثمین بهم گفت بگیرم خیلیم راضیم از داخل بیمارستان روزی چند ساعت دارم میبندم

رفتی بخیه هاتو بکشی از دکترت بپرس
تجربه و نظر دکتر ها متفاوته

دکتر من بهم گفت گن شورتی . مثل شورته کشیه . گفت گن های سفت و تنگ ساعت شنی و ... باعث چسبندگی میشه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین گلی مامان ماهلین گلی ۱۰ ماهگی