مامانای سزارینی شما از چند روزگی گن بستید چه گنی بستید

۴ پاسخ

از روزی ک بخیه کشیدم ۸امین روز

،

من از بیمارستان همون شب عمل بستم همچنان همش شکم بند دارن، شکمم جمع شده کامل،شاید یک درصد مونده،خیلی خوب شده.

من چهارمین سزارینم هست اصلا گن نبستم

سوال های مرتبط