مامانای سزارینی شما شکمتون با چی بستید؟

۵ پاسخ

من از روز اول تو بیمارستان با شکمبند بستم

با گن بستم از روز عمل

نبستم

من از روز اول با گن بستم

والا گفتن با گن ببند
من هنوز نبستم

سوال های مرتبط