۱۶ پاسخ

من شنبدم از ۱۰ به بعد ببندید
از دکترت بپرس..روزای اول نبند چسبندگی میاره.

من کلا نبستم چون شکمم رفته

من هنوز نبستم

من بعد از کشیدن بخیه بستم

من از روز سوم شرو کردم

از همون رور اول ک از بیمارستان برگشتم تا ۴۰ ۵۰ روز بستم .
بااینکه شکم نداشتم
اون اوایل خیلی کمک میکنه ب بخیه ها فشار نیاد

من نبستم شکمم کوچیک بود . بعدش رفتم عمل یکم شکم در آوردم اونم آب میشه میره😂

من دوهفته بعدش در حد سه روز و روزی چند ساعت بستم فقط
زیاد نبستم🫩

بیکارستان تا الان

از روز اول بیمارستان تا 10 روز شب و روز
الآنم تقریبا نصف روز و میبندم

من از امروز ی چندساعت بستم

میشه عکس شکم بندتون رو بزارید؟؟؟یا با شالی چیزی میبندید؟

من شکم ندارم ولی می‌بندم دو روزه زایمان کردم

باید حتما بست ؟ من نبستم

۱۰ روز ب بعد بعد از کشیدن بخیع ولی شکم نداشتم زیاد نبستم

من شکم نداشتم نبستم

سوال های مرتبط