۵ پاسخ

تا روز دهم با چادر و شال
بعد از اون با شکم بند

من از روز زایمان بستم امروز ک دهمین روزه یه ذره مونده ک نمیدونم اون موندگار هست یانه

دکتر من گف بعد ۴۰ روز از شکم بند استفاده کن

منکه ازروز اول باشال بستم یکم بگذره شکم بندبزنم

سخته نمیشه بست

سوال های مرتبط

مامان نی نی🤰🏻🩷 مامان نی نی🤰🏻🩷 ۹ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۵ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا هفته سیزدهم بارداری
مامان پناه و پانیذ مامان پناه و پانیذ ۱۳ ماهگی
مامان حلماوامیرمحمد مامان حلماوامیرمحمد ۴ ماهگی