۱۱ پاسخ

من بچم۵۰روزشه تازه امروز شکم بند بستم فکرکنم د فایده نداره
ولی پرسیدم گفتن نباید اوایلش بزنی چون چسبندگی رحم میاره

هیچوقت😂

من از دوسه روز بعدش بستم ولی خب منظم نه

دکتر ب من گفت بعد۱۰روزگن ببندولی بخیه هام اذیت شدن هنوزنبستم

من گه دوهفته بعد سزارین بستم

من اوایل بستم با شال ولی نمیشد با گن ساعت شنی ببندم چون خیلی تنگ بود الان نمیدونم هنوز میهش ببندم یا نه
چن ساعت درروز باید ببندیم

من روز سوم که از بیمارستان اومدم چند روز بعدش بستم
تو بیمارستان موقع مرخص شدن گفتن میتونی ببندی
ولی هیچ تغییری نکردم به جز اون افتادگی پایین شکم که یکم اومده بالا و بهتر شده

میگن دوهفته بعد سزارین خوبه

همون ت بیمارستان تا الان هنوز میبندم

من امروز روز دوازدهم شکم بند بستم

میگن باید بعد ۱۰ روز بست از دکترت بپرس

سوال های مرتبط

مامان نیلماه خانوم🦋 مامان نیلماه خانوم🦋 ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۵ ماهگی
مامان پناه و پانیذ مامان پناه و پانیذ ۱۳ ماهگی
مامان نی نی🤰🏻🩷 مامان نی نی🤰🏻🩷 ۹ ماهگی