سلام دوستان
چند وقت بعد سزارین شکم بند بستید ؟

۳ پاسخ

من از بیمارستان مرخص شدم بستم که فشار رو بخیه هام کم بشه عالی بود

نبستم شکمم چسبید ب کمرم

بعد ۱۰ روز ک بخیه هامو کشیدم قبل اون با شال میبستم دکترم ک از فردای عمل گفت میتونی ببندی ولی من میترسیدم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۵ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی